Interventiecardiologie is een steeds uitdagender vakgebied. Niet weggelegd voor iedereen, maar juist voor die enkeling die vol overgave en passie dit vak uitoefent. Philips Health Systems is al jarenlang een topspeler binnen cardiologie. Om hun leiderschapspositie te onderstrepen, vroegen zij ons om een creatief platform te ontwikkelen. Samen met Omnicom gingen we aan de slag om een uniek verhaal te vertellen, met cardiologen in de hoofdrol.
In interventie-cardiologie staat veel op het spel.
Het idee
Interventiecardiologie vergt passie, toewijding en ongelooflijke focus. Op minder dan het hoogste niveau presteren is geen optie. Net als bij bergbeklimmen.
Hoe het idee tot leven kwam
Na de hele wereld afgezocht te hebben, vonden we een getalenteerde interventiecardioloog: Qaisra Saeed, MD. Een uitstekende cardioloog én ervaren bergbeklimmer. Ze heeft enkele van de meest uitdagende toppen bereikt, waaronder de Mount Everest. In samenwerking met Qaisra maakten we de vergelijking tussen rotsklimmen en een interventieprocedure – omdat beide vragen om focus, vaardigheid en vastberadenheid.
Social posts
Het resultaat
In de hoofdrol van de film zie je zowel onze topcardioloog, als de innovatieve oplossingen van Philips. We vertellen een verhaal dat je meeneemt van Nevada naar het Philips katheterisatielab in Best. In nauwe samenwerking ontwikkelden we een geïntegreerde campagne die reputatie en conversie omvat.
Het resultaat? Een impactvol wereldwijd platform dat laat zien hoe Philips interventiecardiologen helpt om ‘close to the heart’ te blijven.
Ontdek de campagne hier:
Lees het artikel
Ga naar landingspagina