A senseof belonging
Steeds meer organisaties willen een aantrekkelijk werkgeversmerk neerzetten. Employer branding als basis voor recruitment is inmiddels net zo gangbaar als branding in B2C en B2B.
Be yourself
In onze employer branding-aanpak staat ‘a sense of belonging’ voorop. Voelen medewerkers zich thuis? Kunnen ze zichzelf zijn? Is er een match tussen de persoonlijkheid, waarden en ambities van de medewerker en de onderneming? Diversiteit, duurzaamheid en inclusie zijn speerpunten.
Een aansprekende, onderscheidende EVP en TVP op basis van gesprekken met medewerkers uit alle geledingen van de organisatie zijn het uitgangspunt voor creatie.
Win the war
for talent
Purpose en culture zijn de belangrijkste triggers om talent aan te trekken. Samen bepalen we waar we de accenten leggen. Die kunnen overigens verschillen per functiegroep.
Een aansprekende, onderscheidende EVP en TVP op basis van gesprekken met medewerkers uit alle geledingen van de organisatie zijn het uitgangspunt voor creatie
‘Making of’ campagnebeelden
Expertises in huis
We hebben strategie, concept, design en copy, producing en media/campaigning in huis. Al die facetten kunnen we naadloos op elkaar afstemmen. Om kandidaten optimaal te bereiken hebben we partnerships met mediaspecialisten.
Brands
we help
connect
Hoe fijn (en effectief) is het als branding en employer branding elkaar versterken. Als een merk op verschillende markten één gezicht heeft en bouwt aan dezelfde associaties, emoties en kennis over het merk. Samen met onze klanten streven we naar de optimale connectie.