arrow-back

Zwitserleven

Het Zwitserleven Gevoel, persoonlijker dan ooit

Voor veel mensen blijft hun pensioen nog een ver-van-mijn-bed-show. Tot nu, als het aan Zwitserleven ligt. Want als je nu je zaken goed regelt voor later, geeft dat een goed gevoel – het Zwitserleven Gevoel. Met die insteek zet een van de langslopende campagnes van Nederland voor de zoveelste maal de toon in financiĆ«le communicatie.

Zwitserleven Touch

/

Maak kennis met Sterre, Aiky en Kees, de nieuwe hoofdpersonen van de campagne. Elk in hun eigen levensfase met hun eigen ambities, dromen en Zwitserleven Gevoel. Met een serie mini-stories maken we het Zwitserleven Gevoel persoonlijker dan ooit.

360 graden
De 360 graden-campagne transformeert hoe we tegen pensioenen aan kijken. Visueel vervaardigd door Jasper Zwartjes, die het Gevoel feilloos in beeld bracht met double exposure. Zo wordt het hier en nu onlosmakelijk verbonden met later.

Constant relevant
In elke levensfase ben je op een andere manier met je pensioen bezig. Eerst wil je inzicht, daarna misschien aanvullen, en tot slot slim shoppen voor maximaal rendement. De campagne haakt in op elke beweegreden. Altijd relevant en gericht op conversie.

Zwitserleven Making off

/

Het Zwitserleven Gevoel
Ooit voorspelden verzekeraars narigheid als je je pensioen niet goed geregeld had. Zwitserleven beloofde klanten het omgekeerde: een goed gevoel. Die disruptie is met ijzeren discipline volgehouden. Al 30 jaar is de campagne bij ons in goede handen. Het Zwitserleven Gevoel, ooit bedacht door Theo Postma, werd legendarisch en haalde zelfs de Dikke van Dale.

Meer Zwitserleven Gevoel

Kennismaken? Bel of WhatsApp Paul Kroef