arrow-back

Bovil Eindhoven wordt ARA Creative Agency

De overname van Bovil is in lijn met de wens om meer internationale klanten te servicen. Vanuit Rotterdam is die richting ingezet met klanten als Hero, GWK, Hallmark. Met de klanten van Bovil Eindhoven, waaronder Philips, Signify, VDL en Bosch krijgt dit een extra impuls.

Naadloze samenwerking
De bureaus werken al een tijd naadloos samen. Als TBWA-bureaus volgen ze immers dezelfde manier van (strategisch) denken, putten uit dezelfde internationale kennis en hanteren dezelfde tools. 

Paul Kroef, managing director van ARA: ‘De combinatie is heel logisch. Vanuit de TBWA familie-band kennen we elkaar natuurlijk al erg lang. Bovil is vooral sterk in B2B en heeft een aantal mooie internationale merken. ARA Rotterdam richt zich, strategisch en creatief, op zowel BtC, BtB als B2E-merken.’ 

ARA Rotterdam is van oudsher sterk in de People-Powered-Brands. De (zakelijke) dienstverleners, financials, retailers etc. ARA Eindhoven richt zich met name op de Tech-Powered-Brands. 

Breder palet aan diensten
ARA kan in de nieuwe combinatie aan alle klanten een breder palet aan diensten bieden. Zo worden er in Rotterdam veel digitale producten gemaakt, interaction design en development is in huis. Ook is er in Rotterdam een in-house AV-team met een eigen foto- en filmstudio.

ARA Employ, sterk in employer branding en arbeidsmarktcommunicatie, kan van grote toegevoegde waarde zijn voor alle klanten, maar bijvoorbeeld ook voor prospects in de regio Eindhoven. 

One stop shop
Voortaan werkt het bureau, onder de naam ARA creative agency, als one stop shop vanuit zowel Eindhoven als Rotterdam met de gezamenlijke missie ‘Creating sustainable growth’.