arrow-back

Rijk zwaan

Een internationale wervingscampagne

Toen Kofi Annan in 2008 Nederland bezocht, ging hij naar premier Balkenende, koningin Beatrix … en Rijk Zwaan. De groente- en zaadveredelaar is een van de van onze meest innovatieve multinationals. 

Careersite
Samen met Rijk Zwaan ontwikkelden we de ‘careersite’. Met volop aandacht voor de betekenis: de impact op de wereldvoedselvoorziening. Maar is er een ‘purpose’ nog belangrijker is: het werkgeluk van de collega’s in de 30 landen waar de organisatie actief is. 

RijkZwaan IT werving

/

Tijd voor complexiteit
IT-ers en digitale specialisten zijn zeldzaam. Maar Rijk Zwaan heeft een unieke propositie. De materie is complex. En bij Rijk Zwaan is er ‘tijd voor complexiteit’. Dat vinden IT-ers fijn. 

Op zoek naar gewasverzorgers
Ook de gewasverzorgers zijn essentieel voor het succes van Rijk Zwaan. Zij doen belangrijk werk bij de ontwikkeling van nieuwe rassen. In onze gesprekken met hen bleek dat ze -naast hun streven naar kwaliteit- één ding gemeen hebben: ‘het groene hart’. 

Kennismaken? Bel of WhatsApp Paul Kroef