arrow-back

JDE

Zo smaakvol kan effectieve internal branding zijn

Medewerkers stimuleren om ‘het merk te leven’. Het aanjagen van bedrijfstrots. De belofte naar klanten intern waarmaken. Doelen waar internal branding doorgaans aan moet bijdragen. Prima doelen! Dat internal branding ook kan worden ingezet voor meer omzet, wordt nog weleens vergeten. 

JDE Liquid Roast

/

Informatie en inspiratie
JDE Professional is onderdeel van Jacobs Douwe Egberts,
een internationale speler op het gebied van koffie en thee, in 100 landen actief met 50 merken zoals Douwe Egberts, Pickwick, Senseo, L’OR en Piazzo D’Oro. 

Samen met New Growth Strategies ontwikkelden we een programma met talloze contactmomenten door het jaar heen. Het informeert en inspireert medewerkers van JDE Professional.  

Duurzaam en heerlijk
Zo wilde JDE professional meer aandacht voor de Liquid Roasts. Een duurzaam alternatief voor koffiebonen of -poeders, veelgebruikt in koffieautomaten. De Liquid Roasts van JDE zijn niet alleen duurzaam, er is minder vervoer en verpakkingsmateriaal nodig, maar ook buitengewoon smaakvol.

Merk-waardige content
Het internationale, internal branding-programma toont medewerkers ‘merk-waardige’ content die lacunes in kennis vult en verder bouwt aan de juiste associaties rond productmerken en het organisatiemerk. 

Zo lieten we twee toppers van JDE aan het woord over Liquid Roast om salesteams van Zweden tot Zuid-Korea te inspireren. Op een manier die past bij Jacob Douwe Egberts: kwalitatief, uiterst smaakvol en effectief.

Kennismaken? Bel of WhatsApp Paul Kroef