arrow-back

Hallmark

Liefde voor het moment

Een wereldmerk met een prachtige heritage: Hallmark. Ook in de Benelux marktleider. Met een gigantisch assortiment, on- en offline. 
Van kaarten tot chocolade en bloemen (online). Aan ARA de opdracht een multimediale, langjarige campagne te ontwikkelen die het merk in de Benelux een boost gaat geven.

Eindelijk jezelf zijn momentje

/

Naast de geijkte momenten, zoals verjaardagen, feestdagen en een griepje, zijn er nog 1001 momentjes die om een kaartje vragen.

De campagne draait om honderden story’s waarmee we de doelgroep inspireren. Ze vertellen over momenten die grappig zijn of aandoenlijk. Waarop mensen blij zijn, nadenkend of aarzelend. Soms is er tweestrijd. Soms een klein schuldgevoel. Herkenbare momenten waarop een kaartje hartstikke leuk is.

De mediastrategie achter de campagne focust op online en specifiek op social.
Ook OOH en tv worden ingezet.

Succes met je date momentje

/

Beste beslissing ooit momentje

/

Kennismaken? Bel of WhatsApp Paul Kroef